Επιστροφή στην κορυφή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου

11ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας

Ένα μολύβι και ένα βιβλίο μπορούν ν' αλλάξουν τον ΚΟΣΜΟ!!

Τα νέα μας

Για καλύτερη προβολή της σελίδας αλλάξτε την ανάλυση της οθόνης σας  σε 1280 Χ 760 px

 

 

 

 

 

 

 

ΤΟΜΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

 

 

 

Erasmus+

 

 

 

 Η σελίδα του ERASMUS+

 http://sp34kat.pl/smyw/

 

 
 

eTwinning School Label, 2019-2020

Comenius

Το Blog του Comenius

mindswithnoborders1.blogspot.gr/

Η σελίδα του Comenius

www.sp34kat.pl/minds/sp34.php#

ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Προτεινόμενα βιβλία

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ

  1. Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ.   Άννα Φρανκ
  2. Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου.  Άλκη Ζέη
  3. Κόκκινη κλωστή δεμένη.  Ζωρζ Σαρή
  4. Όταν ο ήλιος… Ζωρζ Σαρή
  5. Η μωβ ομπρέλα.  Άλκη Ζέη
  6. Το έπος του ΄40  Φίλιππος Μανδηλαράς
  7. Όταν οι καμπάνες σταμάτησαν τον πόλεμο Τζιάννι Ροντάρι
  8. Η φάλαινα που τρώει τον πόλεμο.  Ευγένιος Τριβιζάς

Αξίζει να δείτε

 

 

 

 

Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 5 επισκέπτες και κανένα μέλος

  1. Ένας μαθητής μπορεί να δεχθεί επίθεση εκφοβισμού στο σχολείο, εξ΄ αιτίας της διαφορετικότητάς του(εθνική, φυλετική, θρησκευτική), κάποιου σωματικού χαρακτηριστικού ή ακόμα όταν με τη συμπεριφορά του γίνεται ο ίδιος αντιπαθής. 
  2. Ο μαθητής που αναπτύσσει εκφοβιστικές συμπεριφορές έχει εσωτερικά προβλήματα που τον πιέζουν.  Αυτά εντοπίζονται κυρίως στην οικογένεια.  Είτε ο μαθητής είναι παραμελημένος και θεωρεί ότι οι γονείς του δεν τον αγαπούν είτε βιώνει στην οικογένεια αυστηρή πειθαρχία, τιμωρία και ίσως κακοποίηση. Επίσης είναι πολύ πιθανό αυτός ο μαθητής να έχει δεχθεί την απόρριψη των άλλων αλλά και να έχει αποκτήσει επιθετικά πρότυπα. Επιπλέον, η χαμηλή αυτοεκτίμηση του μαθητή μπορεί να τον οδηγήσει σε επιθετική συμπεριφορά για να αποκτήσει κύρος μεταξύ των συνομηλίκων.
  3. Δράσεις πρόληψης σχολικής βίας:

   Συζήτηση μέσα στην τάξη για τον σχολικό εκφοβισμό και για τις τραυματικές επιπτώσεις στους μαθητές.

   Υπενθύμιση ότι η τάξη αποτελεί μια δυναμική ομάδα, η οποία έχει στόχους και για την επίτευξή τους είναι απαραίτητη η συνεργασία όλων των μαθητών.  Ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων και της συνεργασίας των μαθητών μέσα από ομαδικές εργασίες.

   Το θετικό ψυχολογικό κλίμα της τάξης, αλλά και γενικότερα του σχολείου, μπορεί να περιορίσει την ανάπτυξη επιθετικών συμπεριφορών

   Δημιουργία αφίσας και μηνυμάτων, από ομάδες μαθητών και τοποθέτησή τους σε εμφανή σημεία του σχολείου.

   Επίβλεψη όλων των σχολικών χώρων, όπου κινούνται οι μαθητές.

   Συνεργασία σχολείου ? οικογένειας, μέσα από κοινές δράσεις(ομιλίες, επισκέψεις των γονέων στο σχολείο).

   Συμβουλεύουμε τους μαθητές να ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς για ο,τιδήποτε τους συμβαίνει είτε στον χώρο του σχολείου είτε εκτός σχολείου. Να μάθουν να μιλούν χωρίς να φοβούνται και χωρίς να ντρέπονται.

Τα σχολειά χτίστε

Λιτά χτίστε τα, απλόχωρα, μεγάλα,
γερά θεμελιωμένα, από της χώρας
ακάθαρτης,πολυβοής,αρρωστιάρας
μακριά μακριά τ' ανήλιαγα σοκάκια,
τα σχολειά χτίστε!

Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων
περίσσια ανοίχτε,
νάρχεται ο κυρ Ήλιος, διαφεντευτής,

να χύνεται, να φεύγει,

ονειρεμένο πίσω του αργοσέρνοντας το φεγγάρι.

Γιομίζοντας τα να τα ζωντανεύουν
μαϊστράλια και βοριάδες
και μελτέμια με τους κελαϊδισμούς
και με τους μόσκους
κι ο δάσκαλος ποιητής
και τα βιβλία να είναι σαν κρίνα

Κωστής Παλαμάς

ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ - ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

4.jpg

ΕΙΚΟΝΕΣ

Screenshot_13.jpg

11ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας| Μεσουπόλεως 72|50200 | Τηλ/Fax: 2463025080| Email: 11dimpto@sch.gr © 2024 Primary school Rights Reserved.