Επιστροφή στην κορυφή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου

11ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας

Ένα μολύβι και ένα βιβλίο μπορούν ν' αλλάξουν τον ΚΟΣΜΟ!!

Τα νέα μας

Για καλύτερη προβολή της σελίδας αλλάξτε την ανάλυση της οθόνης σας  σε 1280 Χ 760 px

 

 

 

 

 

 

 

ΤΟΜΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

 

 

 

Erasmus+

 

 

 

 Η σελίδα του ERASMUS+

 http://sp34kat.pl/smyw/

 

 
 

eTwinning School Label, 2019-2020

Comenius

Το Blog του Comenius

mindswithnoborders1.blogspot.gr/

Η σελίδα του Comenius

www.sp34kat.pl/minds/sp34.php#

ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Προτεινόμενα βιβλία

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ

  1. Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ.   Άννα Φρανκ
  2. Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου.  Άλκη Ζέη
  3. Κόκκινη κλωστή δεμένη.  Ζωρζ Σαρή
  4. Όταν ο ήλιος… Ζωρζ Σαρή
  5. Η μωβ ομπρέλα.  Άλκη Ζέη
  6. Το έπος του ΄40  Φίλιππος Μανδηλαράς
  7. Όταν οι καμπάνες σταμάτησαν τον πόλεμο Τζιάννι Ροντάρι
  8. Η φάλαινα που τρώει τον πόλεμο.  Ευγένιος Τριβιζάς

Αξίζει να δείτε

 

 

 

 

Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας ένας επισκέπτης και κανένα μέλος

 

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

 

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».

 

Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας ? λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

 

Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το

οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.

 

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ? επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.

 

Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:

 

Δράση 1:Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικήςυποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη

 

Δράση 2:Συγκέντρωση και συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων

 

Δράση 3:Προγράμματα επιμόρφωσης και διαρκής υποστήριξη των εκπαιδευτικών

 

Δράση 4:Επιχειρησιακό Σχέδιο διαμόρφωσης δομής/δικτύου δομών για την υποστήριξη τουπροσωπικού του Προγράμματος με αναβάθμιση και προσαρμογή των υφιστάμενων υπηρεσιών, δομών και φορέων

 9-page

 

 

 

 

 

 

 

Τα σχολειά χτίστε

Λιτά χτίστε τα, απλόχωρα, μεγάλα,
γερά θεμελιωμένα, από της χώρας
ακάθαρτης,πολυβοής,αρρωστιάρας
μακριά μακριά τ' ανήλιαγα σοκάκια,
τα σχολειά χτίστε!

Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων
περίσσια ανοίχτε,
νάρχεται ο κυρ Ήλιος, διαφεντευτής,

να χύνεται, να φεύγει,

ονειρεμένο πίσω του αργοσέρνοντας το φεγγάρι.

Γιομίζοντας τα να τα ζωντανεύουν
μαϊστράλια και βοριάδες
και μελτέμια με τους κελαϊδισμούς
και με τους μόσκους
κι ο δάσκαλος ποιητής
και τα βιβλία να είναι σαν κρίνα

Κωστής Παλαμάς

ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ - ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

4.jpg

ΕΙΚΟΝΕΣ

Screenshot_14.jpg

11ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας| Μεσουπόλεως 72|50200 | Τηλ/Fax: 2463025080| Email: 11dimpto@sch.gr © 2024 Primary school Rights Reserved.