Επιστροφή στην κορυφή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου

11ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας

Ένα μολύβι και ένα βιβλίο μπορούν ν' αλλάξουν τον ΚΟΣΜΟ!!

Τα νέα μας

Για καλύτερη προβολή της σελίδας αλλάξτε την ανάλυση της οθόνης σας  σε 1280 Χ 760 px

 

 

 

 

 

 

 

ΤΟΜΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

 

 

 

Erasmus+

 

 

 

 Η σελίδα του ERASMUS+

 http://sp34kat.pl/smyw/

 

 
 

eTwinning School Label, 2019-2020

Comenius

Το Blog του Comenius

mindswithnoborders1.blogspot.gr/

Η σελίδα του Comenius

www.sp34kat.pl/minds/sp34.php#

ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Προτεινόμενα βιβλία

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ

  1. Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ.   Άννα Φρανκ
  2. Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου.  Άλκη Ζέη
  3. Κόκκινη κλωστή δεμένη.  Ζωρζ Σαρή
  4. Όταν ο ήλιος… Ζωρζ Σαρή
  5. Η μωβ ομπρέλα.  Άλκη Ζέη
  6. Το έπος του ΄40  Φίλιππος Μανδηλαράς
  7. Όταν οι καμπάνες σταμάτησαν τον πόλεμο Τζιάννι Ροντάρι
  8. Η φάλαινα που τρώει τον πόλεμο.  Ευγένιος Τριβιζάς

Αξίζει να δείτε

 

 

 

 

Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 2 επισκέπτες και κανένα μέλος

 

«Δεδομένου ότι το σχολείο σήμερα χαρακτηρίζεται από πολυμορφία, ένας από τους βασικούς του ρόλους είναι η εκπαίδευση «των πολιτών του κόσμου» με κύριες παραμέτρους, την προώθηση της ομαλής ένταξης και κοινωνικοποίησης αλλοδαπών μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και την προαγωγή της ισότιμης εξέλιξής τους, μέσω μηχανισμών παρέμβασης εκπαιδευτικού και συμβουλευτικού χαρακτήρα. Η πρόκληση ποικίλλων μορφών κρίσεων, πολυπολιτισμικών αλλά και κρίσεων που άπτονται ζητημάτων ειδικής αγωγής οδηγούν συχνά τους μαθητές σε συναισθηματική ή γνωστική απόγνωση, σε κοινωνική απομόνωση και περιθωριοποίηση ή και σοβαρές ψυχολογικές καταστάσεις. Έμμεσα, η ευθύνη μετατοπίζεται και στον εκπαιδευτικό, εφόσον ακόμη δεν έχει καθιερωθεί η μόνιμη παρουσία σχολικού ψυχολόγου στα δημόσια σχολεία, ο οποίος πέρα από «τροφοδότης - μεταλαμπαδευτής γνώσεων» καλείται να λειτουργήσει και ως σύμβουλος. Στο σημείο αυτό τονίζεται πως η επιτυχία αυτού του ρόλου εξαρτάται σε μεγάλο ποσοστό από τη σωστή προσέγγιση της οικογένειας και την καλή σχέση συνεργασίας ανάμεσά τους».

    Πέρα από το θεωρητικό πλαίσιο, δόθηκαν δύο διδακτικά σενάρια εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στις σημερινές ?μικτές? σχολικές τάξεις. Το πρώτο αφορούσε την ύπαρξη αλλοδαπού μαθητή με σύνδρομο Άσπεργκερ (ΥΛΑ, Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας) και το δεύτερο με την ύπαρξη αλλοδαπού μαθητή με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και  υπερκινητικότητα) στην αντίστοιχη σχολική τάξη. Με τον τρόπο ξεκίνησε ένας κύκλος συζητήσεων και δόθηκε το ερέθισμα για περαιτέρω συλλογισμό και προβληματισμό στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των αρχών της διαφοροποιημένης διδασκαλίας με απώτερο φυσικά στόχο την ενδυνάμωση όλων των μαθητών μιας σχολικής τάξης. 

 

Τα σχολειά χτίστε

Λιτά χτίστε τα, απλόχωρα, μεγάλα,
γερά θεμελιωμένα, από της χώρας
ακάθαρτης,πολυβοής,αρρωστιάρας
μακριά μακριά τ' ανήλιαγα σοκάκια,
τα σχολειά χτίστε!

Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων
περίσσια ανοίχτε,
νάρχεται ο κυρ Ήλιος, διαφεντευτής,

να χύνεται, να φεύγει,

ονειρεμένο πίσω του αργοσέρνοντας το φεγγάρι.

Γιομίζοντας τα να τα ζωντανεύουν
μαϊστράλια και βοριάδες
και μελτέμια με τους κελαϊδισμούς
και με τους μόσκους
κι ο δάσκαλος ποιητής
και τα βιβλία να είναι σαν κρίνα

Κωστής Παλαμάς

ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ - ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1.jpg

ΕΙΚΟΝΕΣ

Screenshot_3.jpg

11ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας| Μεσουπόλεως 72|50200 | Τηλ/Fax: 2463025080| Email: 11dimpto@sch.gr © 2024 Primary school Rights Reserved.